Hoe gaat Wittebrug om met het Coronavirus

Bij Wittebrug nemen wij maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Wij volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen. Wij gaan hier zeer serieus mee om, houden extra schoonmaakbeurten en hebben intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals deurklinken en pinapparaten).

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Op de meest voorkomende geven wij hieronder alvast antwoord:

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via het online contactformulier.

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

Wij zullen u verwelkomen met een glimlach, dus geen handdruk

Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn

Wij volgen strikt de protocollen op omtrent het handen wassen

Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik

Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Ik heb een werkplaatsafspraak staan, kan deze doorgaan?
Jazeker, u bent meer dan welkom! Wij hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt:
Graag ontvangen wij van u alleen de autosleutel. Eventuele sleutelhangers a.u.b. verwijderen

Wij vragen u om op gepaste afstand te blijven van andere klanten en medewerkers (circa 1,5 meter)

Onze collega’s in de werkplaatsen dragen wegwerphandschoenen en gebruiken stoel- en stuurhoezen

Tevens zullen zij de versnellingspook en andere high-touch-gebieden in uw auto desinfecteren

Ik heb een werkplaatsafspraak staan, maar die zou ik graag verplaatsen. Is dat mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Ik wil een werkplaatsafspraak maken, kan dat?
U kunt deze afspraak eenvoudig online inplannen via www.wittebrug.nl/afspraak. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met de vestiging van uw voorkeur. Via www.wittebrug.nl/vestigingen/ kunt u het telefoonnummer vinden.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem daarvoor contact op met uw verkoopadviseur.

Wordt mijn nieuwe auto nog wel afgeleverd?
Jazeker, onze verkoopadviseur gaat echter niet meer naast u in de auto zitten maar staat naast de auto op gepaste afstand voor een verkorte aflevering. Na 6 april (als de situatie dat dan toelaat) leveren wij de auto nogmaals af als er extra vragen zijn.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via onze online kanalen of u kunt bellen met onze afdeling Sales Care op 088-7384470.