Klant Contact Centrum Medewerker Den Haag
Wat ga je doen?
Wil jij een essentiële rol spelen in het Klant Contact Centrum (KCC) van Wittebrug? Dan hebben we een uitdagende functie voor jou!
Wat ga je doen?
1) Telefonie
Als aanspreekpunt voor klanten help je hen met vragen, verzoeken of klachten en zorg je ervoor dat ze met een glimlach ophangen. Samen met je collega’s beheer je de telefooncentrale en bied je de beste service.
2) Klantcontact Sales “C@re” Medewerker
Je benadert klanten die online een aanvraag hebben gedaan en zorgt voor een snelle opvolging van leads. Jouw enthousiasme helpt bij het maken van afspraken voor onze verkoopadviseurs.
3) Klantcontact Service Planner
In deze rol plan je serviceafspraken en neem je proactief contact op met klanten. Je zorgt voor heldere communicatie, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten.
Klinkt dit als een uitdaging voor jou? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!
Solliciteer!WAT ZOEKEN WIJ
Dit ben jij
wittebrug
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Wittebrug is erkend dealer van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, CUPRA, Volkswagen Bedrijfswagens, Hyundai, Peugeot, Opel, DS Automobiles, Citroën, Lancia, Jeep, Fiat, Alfa Romeo en Abarth en opereert vanuit 19 vestigingen in de regio Den Haag, Zoetermeer, Westland, Leiden, Rijnmond en de Duin- en Bollenstreek. Naast de verkoop van- en service & onderhoud aan onze merken, biedt Wittebrug meer dan auto’s, namelijk: Bedrijfswagens en ombouw, Fietsen, Lease, Verhuur, Verzekeringen, Schadeherstel. Lees meer over Wittebrug
Kom in contact
Acquisitie
Bij Wittebrug werven we graag zelf onze nieuwe collega’s en werken samen met preferente partners. Acquisitie is daarom niet nodig.
Wittebrug vindt het belangrijk transparant te zijn over de manier waarop zij met persoonsgegevens omgaat en de privacy van haar klanten en medewerkers waarborgt. Voor meer informatie verwijzen we naar de privacyverklaring.