Audi e-tron

Gaan en staan waar u wilt en een nieuwe vorm van mobiliteit. Met de 100% elektrisch Audi e-tron is dat heel vanzelfsprekend. Of u nu door de stad rijdt of met vrienden onderweg bent naar de zeilboot, de Audi e-tron is er geschikt voor. 

Vanaf: € 84.100,-

De eerste leveringen in Europa staan voor begin 2019 gepland.

Electric has gone Audi

De eerste fully electric Audi is niet alleen sportief, maar ook net zo veelzijdig inzetbaar als een auto met brandstofmotor. De twee elektromotoren en elektrische vierwielaandrijving van de Audi e-tron zorgen voor opmerkelijke prestaties en goede rijeigenschappen.

Virtuele buitenspiegels

Kleine camera’s registreren wat buitenspiegels “zien’’ en projecteren de beelden op de delen van het dashboard die het dichtst aansluiten bij de voorportieren.

Snel laden

De elektrische laadklep van de Audi e-tron scharniert ruimtebesparend aan de onderkant. Na het verwijderen van de stekker sluit de klep na vijf seconden automatisch.

Audi virtual cockpit

Het instrumentarium geeft onder meer het acculaadniveau, de resterende actieradius, de resterende reistijd en de afgelegde route weer.

Krachtig en herkenbaar

Een belangrijk designelement van de Audi e-tron. De lijn loopt vanaf de koplamp over de flank naar het achterlicht en maakt het optische zwaartepunt van de Audi e-tron lager.

Exclusieve offroaduitstraling

De Audi e-tron biedt keuze uit tien lakkleuren, waaronder de exclusieve tint Antiguablauw. De e-tron-logo’s op de voorspatborden zijn in opvallend oranje, bekend van de hoogspanningskabels onder de motorkap van elektrische auto’s. Ook de remzadels zijn tegen meerprijs in deze tint leverbaar. De wielkastranden en dorpels zijn in een afwijkende tint uitgevoerd, wat passend is voor de offroaduitstraling.

De Audi e-tron wordt geproduceerd in de CO2-neutrale Audi-fabriek in Brussel. De grote en sportieve SUV heeft een actieradius van meer dan 400 km.

De details zorgen voor het verschil

Met de Audi e-tron vertaalt Audi de vertrouwde designtaal van het merk naar een nieuw tijdperk: dat van elektrisch rijden. Dit geldt zowel voor de binnen- als buitenkant. Stijlbepalende details verduidelijken dat de Audi e-tron altijd elektrisch rijdt. Voorbeelden zijn de speciale dagrijverlichting, de elektrische laadklep, bekledingstiksels die aan stroomkabels doen denken en het ontbreken van uitlaten. Een absoluut designhoogtepunt zijn de optionele Audi virtual mirrors.

 

{

Niet te zien voor bestuurder, passagiers of toeschouwers, maar ook van de bodem van de e-tron is een aerodynamisch kunststukje gemaakt. Die bodem is volledig vlak en beslaat de hele onderkant van de auto. Hij bestaat uit een 3,5 centimeter dikke aluminium plaat, als bescherming voor de accu tegen steenslag of drempels.

Giano Tielman, Verkoopadviseur / Diplomatic Sales

Houd me op de hoogte