Maatregelen Coronavirus (COVID-19)

R

Onze werkplaatsen zijn open.

R

Onze online showroom is 24/7 open.

R

Verkoop telefonisch bereikbaar.

R

Proefrit mogelijk op locatie.

R

Het onderdelenmagazijn is open voor afhalen van uw bestelling.

Q

Onze fysieke showrooms zijn gesloten.

Wij helpen u graag online, telefonisch en op locatie.

R

Onze werkplaatsen zijn open.

R

Onze online showroom is 24/7 open.

R

Verkoop telefonisch bereikbaar.

R

Proefrit mogelijk op locatie.

R

Het onderdelenmagazijn is open voor afhalen van uw bestelling.

Q

Onze fysieke showrooms zijn gesloten.

Wij helpen u graag online, telefonisch en op locatie.

Hoe gaat Wittebrug om met het Coronavirus

Bij Wittebrug nemen wij maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Wij volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen. Wij gaan hier zeer serieus mee om, houden extra schoonmaakbeurten en hebben intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt, zoals deurklinken en pinapparaten.

Wanneer de situatie daar om vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Op de meest voorkomende geven wij hieronder alvast antwoord:

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via het online contactformulier.

FAQ

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?
  • Wij zullen u verwelkomen met een glimlach achter een mondkapje, dus geen handdruk
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn
  • Wij volgen strikt de protocollen op omtrent het handen wassen
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden
Ik heb een werkplaatsafspraak staan, kan deze doorgaan?

Jazeker, u bent meer dan welkom! Wij hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt:

  • Graag ontvangen wij van u alleen de autosleutel. Eventuele sleutelhangers a.u.b. verwijderen
  • Wij vragen u om op gepaste afstand te blijven van andere klanten en medewerkers. Minimaal 1,5 meter
  • Onze collega’s in de werkplaatsen dragen wegwerphandschoenen en gebruiken stoel- en stuurhoezen
  • Tevens zullen zij de versnellingspook en andere high-touch-gebieden in uw auto desinfecteren
Ik heb een werkplaatsafspraak staan, maar die zou ik graag verplaatsen. Is dat mogelijk?

Uiteraard is dit mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Ik wil een werkplaatsafspraak maken, kan dat?

U kunt deze afspraak eenvoudig online inplannen via www.wittebrug.nl/afspraak. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met de vestiging van uw voorkeur. Via www.wittebrug.nl/vestigingen/ kunt u het telefoonnummer vinden.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is het beschikbaar en is het veilig?

Uiteraard is vervangend vervoer beschikbaar. Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een nieuwe auto besteld. Loopt de productie vertraging op?

In tegenstelling tot het voorjaar 2020 zijn de fabrieken nu niet gesloten, waardoor wij geen vertraging verwachten.

Wordt mijn nieuwe auto nog wel afgeleverd?

Jazeker, wij kunnen uw nieuwe auto ook voor u thuis afleveren of u kunt hem op afspraak bij onze bedrijven afhalen. Neem voor meer informatie contact op met uw verkoopadviseur. Onze verkoopadviseur gaat echter niet meer naast u in de auto zitten maar staat naast de auto op gepaste afstand voor een verkorte aflevering. Als er daarna nog vragen zijn dan maken wij graag een extra afspraak.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via onze online kanalen of u kunt bellen met onze afdeling Sales Care op 088-7384470.

Kan ik met contant geld afrekenen?
Wij verzoeken u niet met contant geld te betalen. Uiteraard is betalen per pin wel mogelijk.