Skip to the main content

Persoonlijk contact

Wij zijn trots op onze klanten! Daarom laten we graag door middel van reviews en klantverhalen zien, hoe onze producten en diensten worden ervaren. Vandaag is Eddy aan het woord en vertelt hij over zijn SEAT Ateca, waarom hij voor SEAT gekozen heeft en waarom hij voor Wittebrug kiest.

 

Het sportieve in combinatie met het stoere sprak mij aan

Ik zocht een ruime auto waar de kinderen comfortabel in kunnen zitten, genoeg beenruimte achterin en voldoende ruimte voor o.a. bagage. Na veel overwegingen bij SEAT uitgekomen. Ik heb gekozen voor de SEAT Ateca. Hierbij spreekt het sportieve en stoere uiterlijk mij aan. Ook de hogere zit sprak mij aan, omdat dit bij langere ritten veel meer comfort geeft. Ik heb gekozen voor de uitvoering Dark Camouflage FR business Intens, welke een zeer sportieve en stoere uitstraling heeft.

Persoonlijk contact was doorslaggevend

Eddy vertelt dat het persoonlijk contact met Wittebrug erg fijn is: “We hebben behoorlijk wat auto’s bekeken voor we de keuze bij Wittebrug maakten. Hierbij was het persoonlijk contact dat we hadden met de verkopers doorslaggevend.  Het goede contact gaf ons een fijn gevoel en daarnaast was het een geruststellende gedachte dat we altijd kunnen bellen bij vragen, zonder een moeilijk bel systeem. Wittebrug heeft aan al onze wensen voldaan doordat wij in het gehele proces goed geholpen zijn. Van voorverkenning tot aan aflevering. Ze waren goed te bereiken en ook na aflevering geldt dit. Erg fijn dus. ”

Aandacht voor de klant

Eddy vertelt dat Wittebrug echt aandacht heeft voor de klant: “Mijn vrouw was zwanger van onze dochter. Na de bevalling van onze dochter, twee weken na aflevering van de auto, hebben we een leuk presentje gehad van Wittebrug. Bij de aflevering van de tweede auto en eerste verjaardag van onze dochter heeft ze nog een leuk houten auto ontvangen met haar naam hierop. Super attent!” Eddy gaf aan dat het bijzondere hieraan was dat er echt persoonlijke contact is met Wittebrug.

“Bij Wittebrug gaat het verder dan alleen een auto verkopen.”

De veiligheidssensoren doen echt zijn werk 

Eddy vertelt dat ze na 6 maanden in juli 2021 een ongeval gehad hebben met de auto. Hierbij zijn ze van achteren met minimaal 80 kilometer per uur aangereden. “De veiligheid functies in de auto hebben goed hun werk gedaan,” geeft hij aan. “De SOS-functie in de auto heeft direct SEAT callcenter gebeld. Die vervolgens de hulpdiensten inschakelde.”

Doordat SEAT ook een dashcam aanbiedt en deze in de auto hebben laten plaatsen, zijn Eddy en zijn vrouw hierdoor schadeloos gesteld.  Wittebrug heeft ook kunnen ondersteunen doordat Eddy en zijn vrouw de verzekering via Wittebrug hebben afgesloten. Dit zorgde voor korte lijntjes richting de verzekering. “Dit was erg fijn, om zo een deel van de zorgen die we hadden kunnen afhandelen.”

De auto was total loss verklaard. Door de veiligheidssystemen in de auto is groot persoonlijk letsel hier mede door voorkomen. Eddy vertelde: “We zijn erg blij dat de veiligheidssystemen en Wittebrug ons zo goed hebben geholpen.”

Comfortabel staat bij SEAT voorop 

Dat Eddy tevreden is over SEAT blijkt wel: “De auto rijdt fijn, ook bij langere ritten is de auto comfortabel. Je zit hoger en rechter dan bijvoorbeeld bij een hatchback of een station wagen. Hierdoor houd je meer overzicht op de weg. De auto ziet er stoer uit, de led koplampen geven veel licht en zicht, ook op onverlichte wegen. Doordat de auto hoger is rijdt de auto ook fijner op onverharde wegen. Er zijn veel opties als draadloos laden van de mobiele telefoon, parkeersensoren en een dakraam.”

Ben je na het lezen van Eddy zijn verhaal ook enthousiast geworden over de SEAT Ateca? Of wil je kijken welke andere modellen van SEAT passen bij jouw wensen? Bekijk dan hier ons aanbod en wie weet zien we je binnenkort in de showroom bij één van onze vestigingen.