Wie veel onderweg is, herkent het wel. Jouw Bedrijfswagen is vaak een kantoor, werkplaats én pauze-plek in één. Zo ook voor Bavak Security Group uit Noordwijk.
Michael van Klaveren, aankomend technicus bij Bavak, maakt intensief gebruik van zijn Volkswagen Bedrijfswagen. Bavak biedt een totaalconcept aan geintegreerde beveiliging. Elke dag zorgt de 40 jaar kennis van beveiliging die Bavak in huis heeft, ervoor dat er perfecte oplossingen worden gecreëerd voor infrastructuren, overheidsgebouwen en bedrijven. Aardige klussen dus, die om een gedegen werkplek vragen.
Hoe helpt een Bedrijfswagen jou bij jouw werk?
“Onze klanten zitten door het hele land dus we zijn veel onderweg voor werk. Tevens doordat we veel onderweg zijn is de bus ook ons kantoor en onze plek voor een pauze.”
Op de vraag waar een goede bus sowieso aan moet voldoen, antwoordt Van Klaveren:
“Goede stoelen en cruise controle zijn onmisbaar, omdat we veel aan het rijden zijn. Ook is in de zomer airco wel ideaal. Ruimte achterin is ook belangrijk; zo kunnen wij alle materialen en gereedschappen die we nodig hebben gemakkelijk meenemen!”
Goede service is voor Bavak een belangrijk aspect wat zij verwachten van een Bedrijfswagendealer.
Welke tip heb jij voor een ondernemer, om goed de dag door te komen?
“Geniet van het werk wat je doet en geniet van de ritten en van de omgeving die je doorrijdt met een bus.”
Aluca is de lichtgewicht oplossing voor jouw bedrijfswageninrichting. Profiteer van 8 jaar garantie op onze aluminium maatwerkinrichting, voor jouw bedrijfswagen! Ben je benieuwd naar al onze mogelijkheden met Aluca-inrichting? Dan helpen wij je graag verder!
Ze combineert werk met een gezinsleven en zorgt ervoor dat elke klant zich gehoord en gezien voelt. Malou Ersoz (38) is Service Adviseur bij Wittebrug, in hart en nieren!
Wat is een Service Adviseur precies?
“Ik denk dat het de meest veelzijdige functie is binnen een autobedrijf, van de auto’s aannemen tot facturatie. Van aansturing van de werkplaats tot (in mijn geval) magazijnverkopen. Van telefoniste tot soms zelfs sociaal werkster, geen dag is eigenlijk hetzelfde”!
Malou is al 17 jaar actief in de branche, waarin ze bij diverse automerken heeft gewerkt. Sinds 2017 is ze aan boord bij Wittebrug.
Waarom Wittebrug? “Wittebrug bood mij de kans om parttime te werken, wat voor mijn functie niet gebruikelijk is, zo kan ik mijn werk goed combineren met mijn gezinsleven.”
“Kernwoorden die ik vind passen bij Wittebrug Voorburg: warm, klantvriendelijk en loyaal.”
Wanneer heb jij een goede dag? “Als er genoeg variatie is, problemen die opgelost moeten worden en als alle klanten aan het eind van de dag weer met een tevreden gevoel hun auto op kunnen halen. Onlangs had ik nog een meneer aan de balie, hij was al ruim 30 jaar klant bij Wittebrug Voorburg, maar trof voor het eerst een dame achter de balie aan. Hij vond het een positieve verandering, dat zijn leuke dingen om te horen!”
Vrijheid in mobiliteit, maar ook in advies. “Ik denk dat wij hier in Voorburg een enorm hoge klanten scoren halen, de klanten komen hier al jaren en voelen zich hier gehoord en eerlijk behandeld, het vertrouwen is hier dan ook hoog. Ik voel me hier vrij om klanten echt naar alle eerlijkheid te adviseren. Een fijne plek om te werken dus!
Hecht jij waarde aan goede dienstverlening, en wil je zelf graag jouw steentje bijdragen? Hurry, want misschien staat er wel een leuke vacature voor je klaar!
Gianni Thielman, 28 jaar, is Online Marketeer bij Wittebrug Lease. Direct na zijn studie is hij bij Wittebrug Lease komen werken. Wat houdt zijn werk in? En waar haalt hij zijn voldoening uit? Lees mee voor een kijkje in de keuken bij Wittebrug Lease!
Wat houdt jouw werk precies in? “Als online marketeer ben ik verantwoordelijk voor alle online kanalen waarlangs wij communiceren met de (potentiele) klant. Aan mij de taak om nieuwe klanten aan te trekken en huidige klanten te informeren. Mijn voornaamste doel is het verhogen van de websitebezoeken, offerteaanvragen en bestellingen. Door onze online kanalen te optimaliseren en nieuwe tools te maken, zorg ik ervoor dat dit doel wordt behaald.”
Waarom heb je voor Wittebrug Lease gekozen? “De nieuwe uitdaging en de mogelijkheid om veel te leren sprak mij erg aan. De functie online marketeer bestond nog niet bij Wittebrug Lease. Er was wel een marketingteam, maar nog niet iemand die zich voornamelijk bezighield met leasing. De leasing branche/dienst was nieuw voor mij, evenals sommige kanalen en tools waar ik nu dagelijks mee werk.”
“Wittebrug Lease kenmerk ik met de termen Zorgeloos, Mobiliteit en Persoonlijke aanpak”.
Welk moment op werk was voor jou heel bijzonder? “Ergens wekenlang aan werken en vervolgens zien dat het gewenste effect of resultaat wordt behaald. Dit zijn de leuke momenten waar je als online marketeer je best voor doet.”
Benieuwd wat Wittebrug Lease nu precies voor jou kan betekenen? Check het zelf!
Mitchell van Brugge (28) trad al in 2010 in dienst bij Wittebrug. Tijdens zijn BBL opleiding tot Monteur, zocht hij een fijne werkplek. Wittebrug Audi werd zijn onderkomen en vanuit daar begon zijn loopbaan.
“De klik was er direct. Tijdens de sollicitatie werden er een hoop grappen gemaakt om mij op mijn gemak te stellen. Ik heb onder meer in de werkplaats van Wittebrug Audi gestaan, maar ik heb ook als algemeen medewerker Autoverhuur gewerkt.”
De mogelijkheid om door te stromen en ervaringen op te doen, is voor Mitchell waardevol. “Ik ben super blij met de kans die ik binnen dit bedrijf heb gekregen. In 2017 ben ik gestart bij Wittebrug Lease en de opgedane ervaring en kennis komen hier goed van pas. Daarnaast is de sfeer binnen het bedrijf goed en de lijntjes met de directie kort, waardoor communicatie prettig is”.
Leaseadviseur bij Wittebrug Lease: wat is dat precies? “Ik heb een adviserende rol naar klanten op het gebied van lease en het uitwerken van lease en- of financieringsvoorstellen. Daarnaast houd ik mij bezig met het vervolgproces van acceptatie en het opmaken van de contracten. Ik haal het meeste plezier uit het maken van leaseoffertes, omdat ik altijd de scherpste prijs af wil geven. Het vergt veel tijd om een goede berekening te maken, maar des te leuker is het om de klant de beste deal te bieden!”
Op de vraag welke reactie van een klant hem het meest is bijgebleven, antwoordt Mitchell: “Het compliment dat mensen echt een vertrouwd gevoel bij je hebben en blij zijn met het snelle afhandelen van zaken. Ook heb ik wel eens de vraag gekregen of ik voor hun wilde komen werken. Dit mag je wel als compliment beschouwen! Een bijzondere werkdag? Hier is elke dag bijzonder!”
“Elke klant ervaart de ideale oplossing anders en daar anticiperen wij op.” Als een van de leaseadviseurs, probeert Mitchell nauw betrokken te zijn bij de situatie van elke klant. Elke situatie vraagt om een passende oplossing. “Wij streven naar het mobiel krijgen van elke klant in welke vorm dan ook, of het nou om een leaseauto, leasefiets, huurauto of een mobiliteitskaart gaat. Elke klant ervaart de ideale oplossing anders en daar anticiperen wij op. Het doet ons goed om een klant enthousiast te zien na aanleiding van het ontlasten op het gebied van mobiliteit. Klanten houden van vastigheid en daarom streven wij altijd naar het bieden van een vast contactpersoon zodat zij zich vertrouwd voelen.”
Meer weten? Klinkt dit voor jou als de perfecte werkomgeving? Bekijk dan snel onze vacatures en wie weet staat jouw ervaring ook binnenkort op onze site! Wil je meer weten over onze leasemogelijkheden? Bekijk dan ons overzicht.