Skip to the main content

Wittebrug nieuws

133 artikelen

Dít vindt een verkoopadviseur er echt van

Edwin Snaterse, verkoopadviseur ŠKODA, zag hoe tijdens de pandemie de manier van adviseren, contact leggen en verkopen veranderde.
“Auto’s verkopen tijden een pandemie… De wereld stond op zijn kop. Showrooms leeg, klanten mochten niet meer in de showroom komen. De verkoop kon “alleen maar online, via videobellen of telefonisch” plaats vinden. Dat was zowel voor de klant als ook voor ons wennen en heeft zeker in het begin wel wat omzet gescheeld. Gelukkig konden we snel weer op afspraak de klant in de showroom begroeten (op veilige afstand).”
Maar “alles op afspraak”, gaat dat wel goed komen?

“Als je dit voor de pandemie had voorgelegd aan de klant en mij, zouden we ongetwijfeld beide gezegd hebben “zeker niet”. Niets is echter minder waar gebleken! Natuurlijk moest iedereen wennen, maar we werden steeds creatiever. Klanten hadden nog steeds behoefte aan een nieuwe auto, het blijft “de heilige koe”. We hebben uiteindelijk toch veel auto’s verkocht in die tijd.”

Als je terugkijkt op deze periode van “maak een afspraak”, wat vind je daarvan?

“Onder alle omstandigheden was dit uiteindelijk toch fantastisch! We raakten gewend aan het “afspraak maken” en ervoor te zorgen dat de klant toch mobiel kon blijven met de auto. Daarnaast merkten we dat de drukte veel beter gespreid was over de dag. Daardoor waren we minder gejaagd en konden we meer klanten op een dag helpen.

Nu mag iedereen weer spontaan naar binnen, gaan we weer helemaal terug naar hoe het was?
“Ik verwacht van niet. We hebben immers allemaal kunnen proeven wat de voordelen zijn van het maken van een afspraak. Wij zullen klanten stimuleren dit te blijven doen. Uiteraard is iedereen altijd welkom, ook als hij of zij spontaan binnen wandelt.
Maar als het enigszins kan, maak vooraf een afspraak! Wij kunnen ons dan goed voorbereiden, nemen rustig de tijd voor je en wij kunnen zelfs meteen een proefrit voor je regelen! Wees welkom, wij staan graag voor klaar!”

Heb je vragen? Of wil je meteen een afspraak maken? Vul het formulier in en we begroeten je graag binnenkort!

Lees meer

De nieuwe Volkswagen Tiguan Allspace

Na de nieuwe Tiguan lanceert Volkswagen nu ook de nieuwe Tiguan Allspace, de extra ruime versie die plaats biedt aan maximaal zeven personen. De meest succesvolle SUV van Volkswagen krijgt een scherper design, luxe LED-verlichting, nieuwe assistentiesystemen en biedt nog meer online diensten.

Lees meer

De nieuwe SEAT Arona

Dynamisch, robuust en klaar voor fun. Dat is de nieuwe Arona. En met een interieur net zo comfortabel als je eigen bank, weten we zeker dat jij niets anders wil dan samen de wereld ontdekken. Bestelbaar zomer 2021
Lees meer

De nieuwe SEAT Ibiza

Maak indruk met scherpe lijnen, elegante rondingen en een futuristisch interieur. De nieuwe Ibiza mag gezien worden. Zet jij straks het volume van je BeatsAudio™ Sound System voluit en haal je je vrienden op in jouw nieuwe Ibiza? Bestelbaar zomer 2021
Lees meer

Polo Highline; ‘alsof ik in mijn huiskamer zit’.

Edwin, 40 jaar, woont in Barneveld. Voor zijn werk legt hij meer kilometers af dan voorheen. En die kilometers vragen om een comfortabele auto.

“Het is de Volkswagen Polo Highline geworden! Dit is een mooie upgrade voor mij; ik reed in een stadsauto van het merk ŠKODA; de Citigo. Ik heb meer reistijd voor mijn werk, dus meer comfort was een grote wens.
Waarom ik heb gekozen voor een auto van Wittebrug? Zij komen afspraken na! Het zijn zeer prettige mensen in de omgang.”

Goede prijs-kwaliteitverhouding
Bij het leasen van een auto, vind ik het prettig dat prijs vast is. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en ik wil geen risico’s. Het is dan wel fijn als een partij mij goed kan adviseren, en dat deed Wittebrug. Mijn wensen zijn goed vertaald.

Vrijheid met een Volkswagen
Deze auto biedt mij de gelegenheid om mezelf te verplaatsen alsof ik in mijn huiskamer zit. Alleen de stoelen al, die zijn top!

Wil jij die huiskamer van de Volkswagen Highline zelf ervaren? Check ’m hier of komt langs bij een vestiging bij jou in de buurt . Een proefrit vraag je gemakkelijk aan; dan weet je zeker dat de auto voor je klaarstaat!

Lees meer

Veel kilometers, optimale dienstverlening.

Vervoer met extra comfort. Dat is waar Nijssen BV naar opzoek was. “We rijden jaarlijks enorm veel kilometers en we kunnen dus niet zonder onze bussen”. Roxy Taskin –Stroombergen vertelt op welke manier de 14 persoonsauto’s én 15 bedrijfsbussen, Nijssen BV de dag door helpen.

“Nijssen heeft 14 persoonsauto’s in lease en 15 bedrijfsbussen. Na jaren Opel Vivaro te hebben gereden zijn wij in 2018 voor onze bedrijfsbussen overgestapt naar Volkswagen Transporter. Er worden jaarlijks enorm veel kilometers gereden, kunnen niet zonder vervoer en waren opzoek naar extra comfort.” In Volkswagen hebben wij dit gevonden.

Nijssen BV, opgericht als familiebedrijf in 1948, verwierf bekendheid onder de naam Nijssen Koeling, nu Nijssen BV. In eerste instantie produceerde Nijssen BV industriële koelsystemen. Later kwamen hier rijpkamers en plantengroeikamers bij. Het bedrijf groeide uit tot een toonaangevende nationale én internationale speler.

Op maat gemaakt

“Elke installatie wordt afgestemd op de wensen en producten van de klant. Al onze installaties zijn altijd op maat ontworpen en worden door eigen personeel gerealiseerd. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor onze klanten, zodat vraagstukken direct opgelost kunnen worden”.

Een bedrijf wat haar klantenservice uitermate goed heeft ingeregeld, dat is duidelijk. En, een bedrijf wat zelf energie haalt uit de samenwerking onderling: “Elk project is uniek. Ik krijg zoveel energie als ik zie hoe wij als team samenwerken en voor elkaar en onze klanten klaarstaan”.

Dienstverlening

Op de vraag hoe dan de dienstverlening van ons, Wittebrug, wordt ervaren, antwoordt Roxy: “Ik heb veelal contact met Joost Kooreman, Koos Verweij, Marc van den Berg en Daniel van Iperen. Zij hebben service en dienstverlening hoog in het vaandel staan wat de samenwerking prettig maakt.”

 

 

Lees meer